Political HUB: Ako sa robia prieskumy verejnej mienky
Pokračujeme v našom vzdelávacom projekte Political HUB. Vzhľadom na blížiace sa parlamentné voľby sa budeme rozprávať na aktuálnu tému – Ako sa robia prieskumy verejnej mienky, ako im rozumieť a nakoľko im môžeme dôverovať.
Stretneme sa 10. decembra 2015 o 17,30 hod. v Satori Stage, Mickiewiczova 9 v Bratislave.
Našimi hosťami budú:
Oľga Gyárfášová (sociologička)
Pavel Haulík (riaditeľ agentúry MVK)
Registráciou si môžete rezervovať miesto na sedenie. Počet miest je limitovaný.
REGISTROVAŤ SA MÔŽETE TU
Tešíme sa na vašu účasť
Oľga Gyárfášová
Absolvovala sociológiu na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Od roku 1993 pôsobila vo výskumnej agentúre FOCUS. Od roku 1999 je riaditeľkou programu Verejná mienka a politická kultúra v Inštitúte pre verejné otázky. Vo svojej práci sa sústreďuje na výskum verejnej mienky, politickej kultúry a volebného správania. Je spoluautorkou viacerých kníh a štúdií, napr. Ona a on na Slovensku – ženský údel vo svetle verejnej mienky (1996); She and He in Slovakia: Gender Issues in Public Opinion (1996); Slovensko pred voľbami. Ľudia – názory – súvislosti (1998); Democracy and Discontent in Slovakia: A Public Opinion Profile of a Country in Transition (1998); Slovenské voľby ’98: Kto? Prečo? Ako? (1999); Krajina v pohybe (2001). Slovenské voľby 2002 – výsledky, dôsledky, súvislosti (2003). Je spoluzakladateľkou Inštitútu pre verejné otázky a členkou jeho Správnej rady.
Pavel Haulík
Absolvoval štúdium sociológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského. Pôsobil v Metodicko-výskumnom kabinete Československého rozhlasu v Bratislave, kde sa venoval výskumu poslucháčov, neskôr aj výskumu verejnej mienky. Od roku 1996 je riaditeľom Agentúry MVK so zameraním na výskum verejnej mienky, mediálny a marketingový výskum.